ΔΗΜΟΣ ΒΕΛΟΥ-ΒΟΧΑΣ

Παπακυριάκος: “Φτιάξαμε από την αρχή τον δρόμο της Αγίας Μαρίνας”

0

Μια σειρά από έργα είναι σε φάση εξέλιξης στον δήμο Βέλου Βόχας, άλλα με βραχυπρόθεσμο και άλλα με μακροπρόθεσμο χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης. Στην πρώτη κατηγορία ανήκουν η ασφαλτόστρωση της οδού Αγίας Μαρίνας και ο καθαρισμός των ρεμάτων στα όρια του δήμου. Στην δεύτερη ανήκουν τα πεζοδρόμια στην Παλαιά Εθνική Οδό Κορίνθου Πατρών. Ο Αννίβας Παπακυριάκος ενημερώνει τι συμβαίνει σε καθένα από αυτά, αλλά μας δίνει και την εξήγηση για το παράδοξο, οι καθαρισμοί των ρεμάτων να ξεκινούν στην μέση του χειμώνα και να ολοκληρώνονται την άνοιξη, όταν πια οι πλημμυρικοί κίνδυνοι έχουν κοπάσει.

«Ο δρόμος της Αγίας Μαρίνας ήταν το μεγαλύτερο έργο οδοποιίας στην περιοχή του Βέλου. Όλος ο κόσμος το περίμενε εδώ και πολλά χρόνια. Το έργο δεν καθυστέρησε τεχνικά, αλλά στην προετοιμασία του. Πήραμε την χρηματοδοτηση από την Περιφέρεια, αλλά χρειάστηκε να περάσει ένας χρόνος μέχρι την δημοπράτηση και ένας χρόνος μέχρι την συμβασιοποίηση. Από εκεί και μετά δεν καθυστερήσαμε με εξαίρεση μερικές ημέρες όταν βρήκαμε προβλήματα στην διάρκεια της κατασκευής.

Εχει γίνει πολύ καλή δουλειά, δεν ξύσαμε απλώς την άσφαλτο να ρίξουμε καινούργια. Σκάψαμε ένα μέτρο, στρώσαμε γεωυφάσματα, ο δρόμος γίνεται από την αρχή. Βρήκαμε λοιπόν στην πορεία παλιά δίκτυα και σωλήνες αμιάντου τα οποία έπρεπε να αντικατασταθούν και αυτό προκάλεσε μικρές καθυστερήσεις».

«Γιατί καθυστερούν οι καθαρισμοί των ρεμάτων»

Η εικόνα ίσως περιέχει: ουρανός, υπαίθριες δραστηριότητες και φύση
Η εικόνα ίσως περιέχει: ουρανός, υπαίθριες δραστηριότητες και φύση

Οι γνωστές αβελτηρίες της ελληνικής διοίκησης ευθύνονται για το γεγονός πως οι καθαρισμοί των ρεμάτων ξεκινούν πάντα πολύ αργά και συνήθως αφού πια έχουν επέλθει οι καταστροφές που θα έπρεπε να προλάβουν. Την άποψη αυτή διατύπωσε ο Αννίβας Παπακυριάκος στο εύλογο ερώτημα γιατί οι καθαρισμοί ξεκινούν πάντα μέσα στην καρδιά του χειμώνα, αντί να γίνονται στις αρχές του φθινοπώρου. «Για παράδειγμα αργεί να εγκριθεί ο προϋπολογισμός της Περιφέρειας, που χρηματοδοτεί το έργο και αυτό με την σειρά του καθυστερεί την χρηματοδότηση των προγραμμάτων, την έναρξη του διαγωνισμού κ.λπ», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Παπακυριάκος. Σημείωσε ακόμα ότι οι περιορισμοί που υπάρχουν στις απ ευθείας αναθέσεις δεν δίνουν την δυνατότητα στον κάθε δήμαρχο να κινηθεί γρήγορα και να αναθέσει άμεσα εργολαβίες.

Γιατί σταμάτησαν τα πεζοδρόμια στην ΠΕΟ Κορίνθου Πατρών

Φυσιολογικά τα πεζοδρόμια σε δύο σημεία στην παλαιά Εθνική οδό Κορίνθου Πατρών, ένα χιλιόμετρο στο Βέλο και ένα χιλιόμετρο στο Βραχάτι, θα έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί. Ωστόσο τα έργα έχουν σταματήσει. 
Ο δήμαρχος Βέλου Βόχας εξηγεί πως αυτό συμβαίνει επειδή βρέθηκαν σημαντικές τεχνικές δυσκολίες που αύξησαν το κόστος του έργου. Ζητήθηκε η βοήθεια από την περιφέρεια σε τεχνικό επίπεδο, ενώ ο δήμος ενίσχυσε τον προϋπολογισμό του έργου απο ίδιους πόρους και πλέον υπάρχουν ελπίδες ότι θα ξεκινήσει και πάλι και θα ολοκληρωθεί.

Δόντης: “Αναγκαίο να δημιουργηθεί πράσινο σημείο στον Σαρωνικό”

Previous article

Συνέντευξη Δραγασάκη στο korinthia.net.gr: “Γιατί χάσαμε, πως θα ξανακερδίσουμε”

Next article

You may also like

Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *