ΔΗΜΟΣ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ

Έξυπνη εξυπηρέτηση του δημότη μέσω HelpDesk στο Ξυλόκαστρο

0

Μία απόπειρα να εξυπηρετήσει ακόμα καλύτερα τον πολίτη, χωρίς να τον αναγκάσει να μετακινηθεί από το σπίτι του κάνει ο δήμος Ξυλοκάστρου Ευρωστίνης αξιοποιώντας τις δυνατότητες της νέας τεχνολογίας.

Με την εφαρμογή HelpDesk γίνεται εφικτό σε κάθε δημότη να υποβάλλει προτάσεις, παράπονα, παρατηρήσεις απ ευθείας στον δήμο, ο οποίος με την σειρά του θα μπορέσει να τις αξιοποιήσει, ή να διορθώσει τα κακώς κείμενα.

Εμείς καταβάλλουμε καθημερινά τη μεγαλύτερη δυνατή προσπάθεια ώστε να υλοποιήσουμε τις δεσμεύσεις μας και να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής στην πόλη μας“, αναφέρει σε ανάρτησή του ο δήμαρχος Βλάσης Τσιώτος.

Από εσάς, περιμένουμε τις ιδέες σας, τις προτάσεις σας, τις παρατηρήσεις σας, την ενεργή σας συμμετοχή ώστε όλοι μαζί να κάνουμε την πόλη μας ακόμη καλύτερη.

Καθημερινά μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας με ένα απλό μήνυμα πατώντας στο εικονίδιο της εφαρμογής του HelpDesk. Εμείς θα σας ενημερώνουμε για την εξέλιξη του αιτήματός σας…”.

Όπως θα δείτε παρακάτω η εφαρμογή είναι πολύ απλή στην λειτουργία της. 

Οδηγίες Αποστολής Μηνύματος

  1. Κάντε κλικ στο εικονίδιο στο κάτω δεξιά μέρος της οθόνης
button.00

2. Εισάγεται τα βασικά στοιχεία επικοινωνίας και πατήστε Έναρξη Συνομιλίας.

button.01

Όταν όλο αυτό ολοκληρωθεί”, συνεχίζει ο Βλάσης Τσιώτος “ένας διαθέσιμος υπάλληλος θα αναλάβει να καταγράψει το αίτημα σας  ή / και να το προωθήσει στην αρμόδια υπηρεσία. Σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας το μήνυμα σας θα προωθηθεί αυτόματα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατόν.”

Τι συμβουλεύει ο ΕΟΔΥ όσους σταματούν να είναι σε καραντίνα ή βγαίνουν από το νοσοκομείο

Previous article

Μένουμε σπίτι; Πόσο άλλαξε η ζωή μας με τον Κορονοϊό; Πώς τα πήγε η κυβέρνηση;

Next article

You may also like

Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *