Business

InstaShop: η ελληνική startup που εξαγοράστηκε σε τιμή ρεκόρ

0

Τo μεγαλύτερο deal start up εταιρείας ελληνικών συμφερόντων σηματοδοτεί η συμφωνία που έκλεισε η InstaShop για την εξαγορά της από τον γερμανικό όμιλο Delivery Hero, έναντι του ποσού – ρεκόρ των 360 εκατ. δολαρίων.

Το InstaShop δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του να κάνουν τις παραγγελίες τους από σουπερμάρκετ αλλά και τοπικά καταστήματα και να λαμβάνουν τα προϊόντα τους όποτε αυτοί θελήσουν, ακόμη και μόλις μισή με μία ώρα μετά από την παραγγελία.

Τι είναι το Instashop
Το InstaShop αποτελεί ουσιαστικά μία εφαρμογή, η οποία δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του να κάνουν τις παραγγελίες τους από σουπερμάρκετ, αλλά και τοπικά καταστήματα και να λαμβάνουν τα προϊόντα τους όποτε αυτοί θελήσουν, ακόμη και μόλις μισή με μία ώρα μετά από την παραγγελία.

Η εφαρμογή Instashop

Οι καταναλωτές μπορούν να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους απευθείας από το κινητό τους ή από υπολογιστή, με τρία απλά κλικ και να παραλάβουν τις παραγγελίες τους εντός ολίγων λεπτών ή σε προκαθορισμένη ώρα. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι, ανάλογα με την τοποθεσία του πελάτη, η εκτιμώμενη ώρα παράδοσης των παραγγελιών κυμαίνεται από 30 έως 60 λεπτά. Ο πελάτης μπορεί να πληρώσει είτε με μετρητά, είτε με κάρτα.
Παρέχει στους καταναλωτές πρόσβαση σε μια ευρεία γκάμα καταστημάτων, που εκτείνεται από σούπερ μάρκετ, παντοπωλεία και καταστήματα τροφίμων, έως φαρμακεία, pet shops και καταστήματα πώλησης ειδών σπιτιού.
Αξίζει να σημειωθεί ότι αν και Έλληνες οι ιδρυτές της, ωστόσο, η έδρα της εταιρείας βρίσκεται εκτός συνόρων, στο Ντουμπάι, προφανώς λόγω του περίπλοκου επιχειρηματικού περιβάλλοντος στην Ελλάδα, όπου εξακολουθούν να υπάρχουν σοβαρά προβλήματα όπως η δυσκολία πρόσβασης σε χρηματοδότηση από τις τράπεζες, η αδυναμία συνεργασίας με κρατικούς φορείς κλπ.

Πώς δημιουργήθηκε η εταιρεία

Oi ιδρυτές της instashop Γιάννης Τσιώρης και Ιωάννα Αγγελιδάκη


Η εταιρεία ξεκίνησε τη δραστηριότητά της το 2015 ως μια ιδέα του Γιάννη Τσιώρη, ο οποίος εργαζόταν τότε στο τμήμα Marketing Intelligence της Philips για τη Μέση Ανατολή και την Τουρκία, με στόχο να καλύψει το κενό που εντόπισε στις διαδικτυακές αγορές τροφίμων στην περιοχή.
Σύντομα και ενώ διαπίστωσε πραγματικό ενδιαφέρον, καθώς έκλεισε την πρώτη συμφωνία με τοπικό σουπερμάρκετ πριν καν έχει έτοιμη την εφαρμογή, ο κ. Τσιώρης παραιτήθηκε από την καριέρα του στη Philips, και έφτιαξε μια ολιγομελή ομάδα μαζί με την Ιωάννα Αγγελιδάκη, συν-ιδρύτρια της εταιρείας.

Η πρώτη επένδυση ήρθε λίγους μήνες μετά από τους Venture Friends, των Απόστολου Αποστολάκη και Γιώργου Δημόπουλου, καθώς και την επενδυτική εταιρεία του Ντουμπάι, Jabbar. Με την πρώτη χρηματοδότηση ξεκίνησε η ραγδαία ανάπτυξη της InstaShop. Μέσα σε πέντε χρόνια, οι παραγγελίες αυξήθηκαν από κάποιες εκατοντάδες την ημέρα σε μια χώρα, σε δεκάδες χιλιάδες σε πέντε χώρες και σήμερα η InstaSshop είναι η μεγαλύτερη διαδικτυακή αγορά τροφίμων στη Μέση Ανατολή.

Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΠΕΡΑΧΩΡΑΣ (ΜΕΡΟΣ Β)

Previous article

Ξεκάθαρο μήνυμα Μέρκελ κατά Τουρκίας: Όλα τα κράτη της ΕΕ έχουν την υποχρέωση να στηρίξουν την Ελλάδα

Next article

You may also like

Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *