ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Φορτηγά πλοία της VW καίνε τηγανόλαδο

0

Ο Όμιλος Volkswagen διαθέτει και φορτηγά πλοία για τη μεταφορά των αυτοκινήτων του σε όλο τον κόσμο, ενώ πρόσφατα εγκαινίασε ένα πλοίο που θα μεταφέρει οχήματα από τη Ευρώπη στη Βόρεια και Κεντρική Αμερική, χρησιμοποιώντας ως καύσιμο το υγροποιημένο φυσικό αέριο LNG. Αυτό μειώνει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως και 25%, τις εκπομπές οξειδίου του αζώτου έως και 30%, τα σωματίδια αιθάλης έως 60% και τις εκπομπές οξειδίου του θείου έως και 100%.

Στην προσπάθεια του γερμανικού ομίλου για την προστασία του περιβάλλοντος, η Volkswagen Group Logistics θα χρησιμοποιεί καύσιμο που παράγεται από υλικά όπως χρησιμοποιημένο λάδι από εστιατόρια και τη βιομηχανία τροφίμων. Το πρώτο φορτηγό πλοίο μεταφοράς αυτοκινήτων ανεφοδιάστηκε με αυτό το λάδι στα μέσα Νοεμβρίου 2020, ενώ ένα δεύτερο πλοίο πρόκειται να ακολουθήσει στις αρχές του 2021.

«Είμαστε η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που κάνει ευρεία χρήση αυτού του καυσίμου. Με αυτόν τον τρόπο, επαναχρησιμοποιούμε το χρησιμοποιημένο λάδι με περιβαλλοντικά συμβατό τρόπο. Με 85% χαμηλότερες εκπομπές CO2 απ ‘ό, τι με τα συμβατικά ορυκτά καύσιμα, η συμβολή στην προστασία του κλίματος είναι τεράστια», λέει ο Thomas Zernechel, Επικεφαλής της Volkswagen Group Logistics.

Για τις ευρωπαϊκές μεταφορές, η Volkswagen Group Logistics χρησιμοποιεί συνεχώς δύο πλοία που μεταφέρουν έως 3.500 οχήματα σε μια διαδρομή από το Έμντεν μέσω του Δουβλίνου (Ιρλανδία), Σανταντέρ (Ισπανία) και Σετούμπαλ (Πορτογαλία) και πίσω στο Έμντεν, περίπου 50 φορές το χρόνο. Κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους, μεταφέρουν περίπου 250.000 νέα οχήματα των εταιρειών Audi, SEAT, Skoda και VW κάθε χρόνο.

Τα δύο πλοία, μήκους 180 μέτρων, το καθένα τροφοδοτούνται κινητήρα ντίζελ της MAN, ισχύος άνω των 19.000 ίππων. Στο μέλλον, τα δύο πλοία θα ανεφοδιάζονται στη θάλασσα στα ανοικτά των ακτών του Vlissingen (Ολλανδία) με εναλλακτικά καύσιμα που προμηθεύει η ολλανδική εταιρεία GoodFuels. Με αυτόν τον τρόπο, οι εκπομπές CO2 των δύο συμβατικών σκαφών κατά τη διαδρομή τους θα μειωθούν κατά περισσότερο από 85% -από πάνω από 60.000 έως περίπου 9.000 τόνους ετησίως. Επιπλέον, οι εκπομπές οξειδίου του θείου θα αποφευχθούν σχεδόν πλήρως.

admin

Τι συνέβη με την Δήμητρα Γαλάνη και το συσσίτιο

Previous article

«Σανίδα σωτηρίας» στην τουρκική οικονομία: Το Κατάρ εξαγόρασε το 10% του χρηματιστηρίου της Κωνσταντινούπολης

Next article

You may also like

Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *