ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ίντερνετ: Δυνατότητα αποζημίωσης για χαμηλές ταχύτητες – Πού υποβάλλονται τα παράπονα

0

Νέοι και παλιοί συνδρομητές των δικτύων τηλεφωνίας θα πρέπει να ενημερώνονται από τους παρόχους τους για τις ταχύτητες στα σταθερά δίκτυα.

Την υποχρέωση να ενημερώνουν τους συνδρομητές σταθερών δικτύων για τις ρεαλιστικά αναμενόμενες ταχύτητες σύνδεσης και όχι μόνο για τις ονομαστικές και τις διαφημιζόμενες ταχύτητες, έχουν οι πάροχοι υπηρεσιών πρόσβασης στο Διαδίκτυο. 

Συγκεκριμένα, οι πάροχοι σταθερών δικτύων πρόσβασης υποχρεούνται να ενημερώνουν τους συνδρομητές για την ελάχιστη, μέγιστη και συνήθως διαθέσιμη ταχύτητα που αναμένεται στη σύνδεσή τους. Η ενημέρωση αφορά τόσο τους νέους συνδρομητές όσο και τους υφιστάμενους συνδρομητές ενός παρόχου.

Οι νέοι συνδρομητές θα μπορούν να ενημερώνονται σχετικά στο πλαίσιο της προσυμβατικής ενημέρωσης, πριν υπογράψουν τη σύμβαση. Η ενημέρωση θα γίνεται τόσο από τα καταστήματα όσο και από την ιστοσελίδα ή τις γραμμές τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του παρόχου.

Υφιστάμενοι συνδρομητές θα ενημερώνονται για τις ταχύτητες σύνδεσης είτε τηλεφωνικά είτε από την ιστοσελίδα του παρόχου (π.χ. μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στην ιστοσελίδα του παρόχου).

Πότε δίνεται αποζημίωση

Ο συνδρομητής αποκτά δικαίωμα αποζημιώσεων ή επανορθώσεων σε περίπτωση που διαπιστωθούν συνεχείς ή επαναλαμβανόμενες αρνητικές αποκλίσεις από την ελάχιστη ταχύτητα.

Παραδείγματα δυνατών επανορθώσεων ή αποζημιώσεων είναι η έκπτωση στον λογαριασμό, η δυνατότητα επιλογής πακέτου με χαμηλότερη ονομαστική ταχύτητα, η επιστροφή τμήματος ή συνόλου του παγίου, ή ο συνδυασμός αυτών.

Σε περίπτωση αποκλίσεων μεγαλύτερων του 30% για ADSL δίκτυα και 20% για τις υπόλοιπες τεχνολογίες (π.χ. VDSL, Fiber To The Home-FTTH) από την τιμή της ελάχιστης ταχύτητας για την οποία ενημερώθηκε, ο συνδρομητής αποκτά και το δικαίωμα αζήμιας καταγγελίας της σύμβασης, εφόσον το πρόβλημα δεν διορθωθεί εντός 30 ημερών (με εξαίρεση τις υποχρεώσεις του συνδρομητή για καταβολή τυχόν υπολοίπων επιδότησης συσκευών ή τερματικού εξοπλισμού ή κατασκευής σύνδεσης στο δίκτυο).

Πού υποβάλλονται τα παράπονα

Οι συνδρομητές μπορούν να υποβάλλουν τα παράπονά τους για αποκλίσεις από την ελάχιστη ταχύτητα, μέσω της υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών της κάθε εταιρείας και θα εκκινεί διαδικασία ελέγχου του παραπόνου, η οποία μπορεί να περιλαμβάνει και διενέργεια μετρήσεων από την πλευρά των συνδρομητών, με βάση τα μετρητικά εργαλεία που παρέχει η κάθε εταιρεία/πάροχος.

Επίσης, οι πάροχοι θα επικαιροποιούν τις τιμές των ταχυτήτων σύνδεσης τουλάχιστον μία φορά τον χρόνο και οι συνδρομητές θα έχουν δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης, εφόσον υποβαθμίζονται οι ήδη παρεχόμενες ταχύτητες.

Οι συνδρομητές μπορούν να επικοινωνούν με τους παρόχους για αναλυτικότερες πληροφορίες σχετικά με τις νέες διαδικασίες, καθώς και να αναζητούν περισσότερες πληροφορίες στις παρακάτω ιστοσελίδες των παρόχων για το Ανοιχτό Διαδίκτυο:

Οι συνδρομητές μπορούν να ενημερώνονται για τις αλλαγές των όρων της σύμβασης, μέσω του λογαριασμού τους ή μέσω SMS ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.

Με 2 γραμμάρια κοκαΐνης και ένα πιστόλι συνελήφθη ο Notis

Previous article

Η πανδημία αλλάζει ραγδαία τον τρόπο που ψωνίζουμε

Next article

You may also like

Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *