ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πλοίο με 4.200 αυτοκίνητα γίνεται κομμάτια (+video)

0

Στις 8 Σεπτεμβρίου του 2019, το τεράστιο φορτηγό πλοίο μεταφοράς αυτοκινήτων MV Golden Ray μήκους 200 μέτρων ανατράπηκε στο St. Simons Sound κοντά στο λιμάνι του Brunswick στη Γεωργία, των Η.Π.Α. Αμέσως σήμανε συναγερμός για τη διάσωση των 23 μελών του πληρώματος αλλά και την αποτροπή οικολογικής καταστροφής στην περιοχή.

Το περιστατικό συνέβη 23 μόλις λεπτά μετά την αναχώρησή του από το λιμάνι του Brunswick, όταν το πλοίο πήρε κλίση και τελικά ανατράπηκε. Έρευνες αναφέρουν ότι αυτό έγινε λόγω πιθανώς εσφαλμένης προσαρμογής των ρυθμιστικών δεξαμενών. Το πλοίο ήταν καινούργιο, αφού είχε ναυπηγηθεί από την Hyundai το 2017 και είχε συνολική χωρητικότητα έως 7.400 αυτοκινήτων. Όταν προκλήθηκε το ατύχημα είχε αναφερθεί ότι μετέφερε αυτοκίνητα των εταιρειών Hyundai – Kia, όμως εκπρόσωπος του κορεατικού ομίλου δήλωσε ότι δεν υπάρχουν οχήματα της εταιρείας του. Πιθανώς να μετέφερε αυτοκίνητα αμερικανικών εταιρειών, ενώ όπως διακρίνεται από τη μια φωτογραφία υπάρχουν αμερικανικά pickup.

Λίγο καιρό μετά την ανατροπή του πλοίου, ξεκίνησαν οι εργασίες για τον τεμαχισμό του, προκειμένου όλοι αυτοί οι τόνοι σιδερικών να γίνουν σκραπ. Το πλοίο MV Golden Ray θα κοπεί σε οκτώ κομμάτια, το καθένα από τα οποία ζυγίζει μεταξύ 2.700 έως 4.100 τόνους και μεταφερθεί σε μια πλωτή πλατφόρμα για να κοπεί σε μικρότερα κομμάτια. Το κολοσσιαίο αυτό εγχείρημα γίνεται μέσω τεράστιων γερανών, όπου αλυσίδες μήκους 122 μέτρων, με κάθε σύνδεσμο να ζυγίζει 80 κιλά, χρησιμοποιούνται για πριόνι, προκειμένου να κόψουν τις πολύ χοντρές λαμαρίνες του κύτους. Το έργο δυσκολεύουν τα εγκλωβισμένα οχήματα, αλλά και τα δεκάδες χιλιάδες λίτρα καυσίμου που δεν μπορούσαν να αφαιρεθούν. Συνολικά η ζημιά που σχετίζεται με ολόκληρο το περιστατικό, εκτιμάται ότι θα υπερβεί τα 400 εκατομμύρια δολάρια.

admin

Φωτογραφίες- Βίντεο Θεσσαλονίκη: Φτιάχνουν ειδικούς χώρους ταφής εν μέσω πανδημίας

Previous article

Νέα ανακάλυψη από τα αειθαλή Voyager: Ανίχνευσαν νέο τύπο ηλεκτρονίων κοσμικής ακτινοβολίας

Next article

You may also like

Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *