ΔΗΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΩΝ

Απάντηση Πούρου σε Λαμπρινό: “Αυτή είναι η αλήθεια για τα αγροτικά έργα στον δήμο Κορινθίων”

0

Με μία μακροσκελή αναλυτική ανακοίνωση ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Γιώργος Πούρος επιχειρεί να απαντήσει στην ανάρτηση του Παναγιώτη Λαμπρινού, δημοτικού συμβούλου της παράταξης «Πνοή Δημιουργίας». Θυμίζουμε ότι ο κ. Λαμπρινός το περασμένο Σάββατο αναφέρθηκε στις τελευταίες αποφάσεις της Οικονομικής Επιτροπής του δήμου Κορινθίων καταγγέλλοντας την δημοτική αρχή ότι αφήνει εκτός σχεδιασμού αγροτικής ανάπτυξης την δημοτική ενότητα Άσσου Λεχαίου! Μάλιστα επαναφέρει το ζήτημα του υπερδιπλασιασμού του κόστους δύο έργων οδοποιίας στο οποίο είχε αναφερθεί και ο επικεφαλής της παράταξης, Νίκος Σταυρέλης. Στην ίδια ανάρτηση ο κ. Λαμπρινός επισημαίνει ότι ο σχεδιασμός της δημοτικής αρχής περιλαμβάνει έργα με μικρή συνεισφορά στο κεφάλαιο του πρωτογενούς τομέα και έγινε χωρίς αξιολόγηση.

Ο κ. Πούρος κάνει μια λεπτομερή αναφορά σε όσα αναφέρει ο κ.Λαμπρινός ενώ αφήνει και σαφείς αιχμές για την λειτουργία της προηγούμενης διοίκησης του δήμου

Διάβασα πρόσφατα (13/02/2021), μια ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook) του αγαπητού συναδέλφου δημοτικού συμβούλου, κου Παναγιώτη Λαμπρινού, με τον κάτωθι τίτλο:

ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΚΤΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΣΣΟΥ-ΛΕΧΑΙΟΥ!!!!

Αρχικά ο συνάδελφος κάνει αναφορά στο ότι, η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου αποφάσισε να υποβάλει στο πρόγραμμα ΤΡΙΤΣΗΣ ΑΤ05 πρόταση για Αγροτική οδοποιία, με δύο έργα: Αγροτική οδοποιία Άγιος Βασίλειος έως διασταύρωση με οδό Στεφανίου-Μυκηνών, και Αγροτική οδοποιία Σοφικού – έως διασταύρωση με οδό Αγγελοκάστρου-Δήμαινας, με ημερομηνία λήξης του προγράμματος 31/3 /2021!!!! (τα θαυμαστικά δικά του)

Το θαυμαστικά προφανώς θέλουν να καταδείξουν ότι ως Δήμος καθυστερήσαμε την υποβολή της πρότασης, αλλά ως γνωστόν η Πρόσκληση ΤΡΙΤΣΗΣ κοινοποιήθηκε προς το τέλος καλοκαιριού 2020, και η πρόσφατη κατάθεση της πρότασης εκ μέρους του Δήμου, αποδεικνύει ότι και εμπρόθεσμη είναι (σχεδόν 2 μήνες πριν την λήξη, 31/03/2021) αλλά κυρίως αποδεικνύει ότι ο φάκελος υποβολής ετοιμάστηκε από τα στελέχη της Τ.Υ. το συντομότερο δυνατόν, και μάλιστα σε συνθήκες έλλειψης προσωπικού λόγω μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας.

Επίσης, ο συνάδελφος αναφέρει, ότι αυτά τα δύο έργα είχε προσπαθήσει και η προηγούμενη δημοτική αρχή να τα εντάξει σε επιχορηγούμενα προγράμματα.

Δεν λέει όμως την τύχη που είχαν. Την οποία και όφειλε να γνωρίζει.

Λοιπόν, για να μαθαίνουν όσοι δεν (ή κάνουν πως δεν) γνωρίζουν, αναφέρω:

Ο Φιλόδημος1 (βελτίωση πρόσβασης σε γεωργική γη) βγήκε ως πρόσκληση στις 02/08/2018. Είχε όριο αίτησης τις 700.000€ + ΦΠΑ, και επέτρεπε ως πρόταση ΜΟΝΟ ΕΝΑ έργο.

Σε αυτό το πρόγραμμα η προηγούμενη δημοτική αρχή επέλεξε να προτείνει την αγροτική οδοποιία Σοφικού (περιοχή Κιουρκάτι), ύψους 680.000€. Και αφού το πρόγραμμα προέβλεπε ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ, αυτό έκλεισε με το Κιουρκάτι. Νομίζω ότι δεν χρειάζεται περαιτέρω διευκρίνηση.

Στις 20/12/2018 εγκρίθηκε η ανωτέρω πρόταση ένταξης (Κιουρκάτι). Το έργο βρίσκεται σε προχωρημένη φάση υλοποίησης από την παρούσα δημοτική αρχή.

Σε ότι αφορά στο ΕΣΠΑ – ΠΑΑ (αγροτική οδοποιία σε μειονεκτικές αγροτικές περιοχές) υποβλήθηκαν από την προηγούμενη δημοτική αρχή, οι εξής προτάσεις για έργα:

Άγιος Ιωάννης-Αγγελόκαστρο, το έργο εντάχθηκε (εκτελέστηκε και αποδόθηκε προς χρήση από την παρούσα δημοτική αρχή)

Αγιονόρι-Προσύμνη, το έργο εντάχθηκε (εκτελέστηκε και αποδόθηκε προς χρήση από την παρούσα δημοτική αρχή)

Αγροτική οδοποιία Σοφικού (Κιουρκάτι), το έργο δεν εντάχθηκε σε αυτό το πρόγραμμα, διότι ήδη είχε ενταχθεί στο Φιλόδημο1, και

Αγροτική οδοποιία Αθικίων (δρόμος προς Ρειτό), η πρόταση απορρίφθηκε (επαναπροτάθηκε στο Leader της ΑΝ.ΒΟ.ΠΕ. όπου και πάλι απορρίφθηκε).

Η πρόταση του έργου Άγιος Βασίλειος-Στεφάνι, υποβλήθηκε στον Φιλόδημο1, αλλά ΔΕΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΗΚΕ ΠΟΤΕ, διότι η πρόσκληση του προγράμματος είχε καλυφθεί από την πρόταση για το Κιουρκάτι Σοφικού. (Προφανώς το έργο Άγιος Βασίλειος – Στεφάνι ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΕ προτεραιότητα της προηγούμενης αρχής).

Το ερώτημα που γεννάται είναι ότι, αφού το πρόγραμμα προέβλεπε την ένταξη ενός μόνο έργου, γιατί υπέβαλαν τότε και δεύτερο;;;

Τέλος, για το έργο Αγροτική οδοποιία Σοφικού με διασταύρωση οδού Αγγελοκάστρου-Δήμαινας, ενώ ελήφθη απόφαση από το προηγούμενο Δ.Σ. να προταθεί για ένταξη, τελικά η πρόταση ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΟΒΛΗΘΗΚΕ από τον Δήμο. (Προφανώς και ήταν επιλογή της τότε δημοτικής αρχής να μην υποβληθεί.)

Αν και υπήρξε λοιπόν, μια προετοιμασία για τα δύο αυτά έργα (μάλιστα για το Στεφάνι υπήρχε κάποιο υλικό από το 2004, την εποχή του Δήμου Τενέας) στην πράξη οι φάκελοι είχαν σημαντικές ελλείψεις από πλευράς μελετών και εγκρίσεων (δασαρχείου, αρχαιολογίας, περιβαλλοντικών) ώστε να κατατεθεί μια ισχυρή πρόταση με προοπτική επιτυχούς αξιολόγησης. Τα μόνα στοιχεία που υπήρχαν στους φακέλους σχετικά με τα δύο προτεινόμενα έργα ήταν οι οριζοντιογραφίες, μηκοτομές και διατομές. Τα υπόλοιπα τα συμπλήρωσε η Τ.Υ. όπως: σωληνωτοί και κυβοειδείς οχετοί ομβρίων, επενδεδυμένες τριγωνικοί τάφροι, μεταφορές υλικών που δεν είχαν προβλεφθεί (αν είναι δυνατόν!!!), μεταφορά αδρανών υλικών σε ΑΕΚΚ (διαχείριση Αποβλήτων Εκσκαφών, Κατασκευών και Κατεδαφίσεων), σήμανση, στηθαία ασφαλείας. Και για το λόγο αυτό έγιναν σχεδόν ΟΛΑ εξ αρχής από τα στελέχη της Τ.Υ. του Δήμου..

Πως λοιπόν ήτα δυνατόν να εγκριθεί μια πρόταση, με τέτοιες ελλείψεις ;;;

Η παρούσα Δημοτική Αρχή την μελέτησε εκ νέου και σχεδόν εξ ολοκλήρου και είναι απόλυτα ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα.

Αυτά λοιπόν σε ότι αφορά τα έργα αγροτικής οδοποιίας, με την παραπληροφόρηση και την σπέκουλα των τελευταίων ημερών.

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.

Στην συνέχεια ο συνάδελφος διερωτάται γιατί ο Δήμος επέλεξε αυτά τα δύο έργα (Σοφικό και Άγιος Βασίλειος) και όχι τον δρόμο Άσσος-Βελλινιάτικα-Σπαθοβούνι-Άγιος Βασίλειος, μαζί με την επισκευή και των γεφυριών αυτού.

Αλλά δεν γνωρίζει, ποιος φορέας είναι ο, εκ του νόμου, ΑΡΜΟΔΙΟΣ, για τα ποτάμια, χειμάρρους, ρέματα και γεφύρια,; Πραγματικά, δεν θέλω να πιστέψω, ότι θέλει, σκοπίμως, να δημιουργήσει λανθασμένες εντυπώσεις.

Δηλώνω λοιπόν, ότι έχω, επανειλημμένως, επισκεφθεί την περιοχή με τον χωρικό αντιπεριφερειάρχη κο Τάσο Γκιολή και την κα Ρούλα Χαρίτου, υπεύθυνη της Τ.Υ. της Περιφέρειας για ρέματα κλπ, έχουμε συζητήσει, ιεραρχήσει και αποφασίσει τις παρεμβάσεις στις οποίες θα προβεί η Περιφέρεια (πάντα στα πλαίσια των δυνατοτήτων της), και αυτά που αναφέρονται στο κείμενο του συναδέλφου ΕΧΟΥΝ (και με δική μας παρέμβαση) ενταχθεί στην μελέτη της Περιφέρειας προς αποκατάσταση των γεφυριών. Διότι Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ για τα εν λόγω έργα, και ΟΧΙ Ο ΔΗΜΟΣ. Εάν έμπαινε στον κόπο να ρωτήσει είτε εμένα (άλλωστε συναντιόμαστε πολλές φορές στο ΔΣ, κατ΄ ιδίαν, είτε τ/φ, διότι αισθάνομαι ότι έχουμε μια φιλική προσέγγιση), είτε την Περιφέρεια, θα επιβεβαίωνε τα γραφόμενά μου. Αλλά προτίμησε τον καταγγελτικό μονόλογο, μέσω του Facebook. Αναγνωρίζω ότι αυτός ο δρόμος είναι πιο πρόσφορος για δημιουργία εντυπώσεων, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα μείνει αναπάντητο οτιδήποτε διαστρεβλώνει την αλήθεια. Και η Αλήθεια είναι αυτή που ανέφερα παραπάνω.

Διερωτάται επίσης ο συνάδελφος, για το ποιούς εξυπηρετούν οι προτεινόμενοι προς ένταξη δρόμοι.

Αλλά όμως πριν διερωτηθεί, δεν ήταν προτιμότερο να μπει στον κόπο να ρωτήσει τους προέδρους, τα κοινοτικά συμβούλια, τις τοπικές κοινωνίες; Οι προτεινόμενοι δρόμοι εξυπηρετούν ακριβώς αυτές τις τοπικές κοινωνίες. Και δεν είναι δρόμοι που οδηγούν απλώς και μόνο σε αγροτικές καλλιέργειες αλλά ταυτόχρονα ενώνουν και περιοχές του Δήμου ή με περιοχές μεγάλου ενδιαφέροντος. Π.χ., Άγιος Βασίλειος με Στεφάνι, Σοφικό με Δήμαινα και Αγγελόκαστρο από άλλη διαδρομή. Για να επικοινωνήσουν Άγιος Βασίλειος με Στεφάνι, άρα και οι κάτοικοί τους, πηγαίνουν μέσω κλεισούρας Αγιονορίου και Κλένιας!!! Αν είναι δυνατόν, εν έτει 2021. Και εξυπηρετεί σημαντικότατες σε έκταση αγροτικές καλλιέργειες των κατοίκων του Στεφανίου, του Αγίου Βασιλείου και το Σοφικού. ΚΑΙ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ. Για να διερωτάται λοιπόν, σημαίνει ότι μάλλον ΔΕΝ το γνωρίζει.

Επίσης, πάνδημη απαίτηση των Σοφικιωτών είναι και ο δρόμος από Σοφικό προς την Δήμαινα. Εξυπηρετεί σημαντικότατες αγροτικές καλλιέργειες των αγροτών του Σοφικού.

Πιστεύω ότι θα απαντήσουν και οι ίδιες οι τοπικές κοινωνίες σε όλα αυτά.

Διότι εμείς πρώτα αφουγκραζόμαστε τους δημότες και μετά σχεδιάζουμε. Ε, δεν θα κατηγορηθούμε και για αυτό.

Και αφού, όπως αναφέρει, αυτά τα έργα είχαν προταθεί πριν από λίγα χρόνια από το προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο, αναρωτιέμαι και εγώ με την σειρά μου.

ΤΟΤΕ δεν είχε τις ίδιες ευαισθησίες ή απορίες ή προβληματισμούς, όταν τα ψήφιζε συμμετέχοντας στο ΔΣ;;; Τότε δεν είχε ανάγκες η οδοποιία Άσσου – Άγιος Βασίλειος;;; Να συμπεράνω λοιπόν ότι όλα αυτά ανακαλύφθηκαν επειδή τα πρότεινε η παρούσα δημοτική αρχή;; Δεν θέλω να το πιστέψω.

Όμως, όπως απέδειξα με στοιχεία πιο πριν, αυτά τα έργα ΠΟΤΕ δεν ήταν στα πλάνα της προηγούμενης αρχής. Και για αυτόν τον λόγο, δεν προχώρησαν οι προτάσεις τους.

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.

Όσον αφορά τον επαρχιακό δρόμο Άσσος- Άγιος Βασίλειος, πρέπει να υπενθυμίσω ότι ήταν από παλιά δρόμος συντηρούμενος από την Νομαρχία Κορινθίας. Επίσης το 2007, με απόφαση Περιφέρειας Πελοποννήσου μεταφέρθηκε στην ευθύνη του Δήμου Κορινθίων και ο δρόμος Χιλιομόδι – Κλένια – Αγιονόρι έως όρια νομού. Αυτοί οι δρόμοι είναι, χιλιομετρικά, πολύ μεγάλοι για να συντηρηθούν με τις δυνάμεις του Δήμου Κορινθίων.

Ενημερώνω λοιπόν ότι, η Τεχνική Υπηρεσία έχει συντάξει επιστολή προς την Περιφέρεια Πελοποννήσου, να επανέλθουν αυτοί οι δρόμοι στην δικαιοδοσία συντήρησης της Περιφέρειας.

Αλλά αναρωτιέμαι και εγώ με την σειρά μου.

Είχαμε λοιπόν την ευθύτητα να προτείνουμε το αυτονόητο. Την αλλαγή της δικαιοδοσίας της συντήρησης των προαναφερόμενων οδών. Πράγμα που δεν είχε γίνει έως σήμερα από κανέναν άλλον.

Ενημερώνω λοιπόν τους πάντες, ότι η Τ.Υ. του Δήμου Κορινθίων έχει έλθει σε συνεννόηση – συμφωνία με τον χωρικό Αντιπεριφερειάρχη κο Τάσο Γκιολή, ο οποίος αναγνώρισε τα ανωτέρω προβλήματα (και με τον οποίον οφείλω να επισημάνω ότι έχουμε αγαστή και παραγωγική συνεργασία σε ότι και αν του ζητήσουμε), και δεσμεύτηκε να συντηρήσει επαρκώς, σε επόμενη εργολαβία της Περιφέρειας, τον επαρχιακό δρόμο, Άσσος – Σαθοβούνι – Άγιος Βασίλειος.

Ο εν λόγω δρόμος Άσσος – Άγιος Βασίλειος λοιπόν δεν αξιολογήθηκε για να προταθεί στο πρόγραμμα ΤΡΙΤΣΗΣ, διότι:

1ον: ΔΕΝ θεωρείται ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ, όπως το πρόγραμμα ΤΡΙΤΣΗ-ΑΤ05 ορίζει, διότι έχει ήδη άσφαλτο και άρα δεν πληροί τα απαιτούμενα του προγράμματος (…δεν χρηματοδοτούνται οι συνήθης εργασίες συντήρησης, π.χ. άσφαλτος…), και,

2ον: έχουμε την δέσμευση του κου Αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας για πλήρη αποκατάστασή του.

Ας απαντήσει λοιπόν, ο συνάδελφος στις τοπικές κοινωνίες του Σοφικού, του Αγίου Βασιλείου και του Στεφανίου, ότι προτιμούσε να φτιαχτεί ένας δρόμος που ΗΔΗ ΈΧΕΙ άσφαλτο, Άσσος-Άγιος Βασίλειος, (εκτός του ότι δεν θα μπορούσε να ενταχθεί, για τους λόγους που προανέφερα), και να επικοινωνούν ή να πηγαίνουν στις αγροτικές τους εργασίες οι κάτοικοι των εν λόγω χωριών μέσω χωματόδρομου (σχεδόν όλο πέτρα). Αν αυτή είναι η πρότασή του τελικά, εμείς δεν συμφωνούμε. Διότι εμείς ιεραρχούμε τις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών.

Μετά τα ανωτέρω πιστεύω ο συνάδελφος να μην ξανά αναρωτηθεί γιατί δεν αξιολογήθηκε ο δρόμος που πρότεινε.

Τέλος, ο συνάδελφος αναφέρει ότι (τάχα) η Δ.Ε. Άσου-Λεχαίου είναι παραμελημένη, και ζητάει την ένταξη ενός έργου.

Αν και δεν θυμάμαι να ακούστηκε κάτι ανάλογο στην ψήφιση του Τεχνικού προγράμματος έτους 2021, αναρωτιέμαι και εγώ με την σειρά μου:

Δεν είναι έργα κατ΄ αυτόν, η αποκατάσταση της αρδευτικής δέσης Άσσου – Κάτω Άσσου, καθώς και ο καθαρισμός του αρδευτικού αύλακα μήκους 400 μέτρων (ως γνωστό χωρίς αυτόν είναι μη λειτουργικό το έργο της δέσης) που αρδευτικά εξυπηρετεί πολλές εκατοντάδες αγρότες των χωριών Κάτω Άσσου και Άσσου, και η οποία είχε καταστραφεί ολοσχερώς στις 29/09/2018, από το φαινόμενο Ζορμπάς;

Ούτε οι εγκεκριμένες 650.000€ δημοτικής και αγροτικής οδοποιίας;

Ούτε οι εγκεκριμένες 500.000€ πεζοδρόμησης της ΠΕΟ;

Ούτε οι 60.000€ για συνέχιση αρδευτικών έργων;

Ούτε οι εγκεκριμένες 100.000€ για αναπλάσεις κοινοχρήστων χώρων, πλην Κάτω Άσσου;

Ούτε οι εγκεκριμένες 210.000€,για τις αναπλάσεις πάρκου και πλατείας στο Κάτω Άσσο;

Ούτε οι ενέργειές μας για δημιουργία (επιτέλους) σύγχρονων και αξιοπρεπών τάξεων για το Λύκειο Λεχαίου, στην παράπλευρη αποθήκη, η οποία ως γνωστόν είχε αγοραστεί το 2002 για αυτόν ακριβώς τον σκοπό, δηλαδή της δημιουργίας Λυκειακών τάξεων. Στον ίδιο χώρο θα δημιουργηθούν (επιτέλους) εγκαταστάσεις της κοινότητας Λεχαίου, καθότι το Λέχαιο είναι από τα ελάχιστα χωριά του Δήμου που δεν διαθέτουν κοινοτικό κατάστημα.

Ούτε η νέα παιδική χαρά του Λεχαίου, διότι η προηγούμενη και προσφάτως δημιουργημένη (2018) είχε τα χάλια της; Όταν ολοκληρωθεί μαζί με τον περιβάλλοντα χώρο αναψυχής στην περιοχή της “μάννας” οι δημότες θα έχουν την ευκαιρία να συγκρίνουν πως ήταν ο χώρος πριν και πως θα έχει μεταμορφωθεί από την ανάπλασή του.

Επίσης, για το παραλιακό μέτωπο, είμαστε σε συνεργασία με την ομάδα έργου του Πολυτεχνείου που έχει ήδη μελετήσει το φαινόμενο της διάβρωσης των ακτών μας, ώστε να υποδείξουμε περιοχές άμεσης παρέμβασης αποκατάστασής τους.

Στο Περιγιάλι ολοκληρώθηκε (στα προβλήματα μέχρι να ολοκληρωθεί η αγορά θα κάνω άλλη ειδική αναφορά) η αγορά του ακινήτου Τσακωτού (αγορά που πασχίζαμε να πραγματοποιηθεί από το 2010), για αξιοποίηση του προς όφελος των δημοτών. Στο κληροδότημα Σακελλαρίου (13,5 στρεμ.) το Περιγιάλι, έχει σχεδιαστεί από την Τ.Υ. γήπεδο ποδοσφαίρου και λοιπές αθλητικές εγκαταστάσεις. Στο άλλο κληροδότημα Σακελλαρίου (3,5 στρεμ). σχεδιάζεται η δημιουργία “πράσινης γωνιάς” ώστε οι δημότες της ΔΕ Άσσου-Λεχαίου να έχουν την δυνατότητα συγκροτημένα αλλά και ελεγχόμενα να διαχειρίζονται τα ογκώδη απορρίμματά τους, τα άχρηστα αμπελόπανα, τα υπολείμματα κοπής κλαδιών κλπ.

Άμεσα και έγκαιρα, θα κατατεθεί η πρόταση του Δήμου στο πρόγραμμα ΤΡΙΤΣΗΣ-ΑΤ04.

Στον Άσσο, μόλις οι καιρικές συνθήκες το επιτρέψουν, θα ασφαλτοστρωθεί εκ νέου ο δρόμος της Αγίας Μαρίνας (θα φτάσει μέχρι τα όρια του Ζευγολατιού). Ο εν λόγω δρόμος είναι όνειδος όχι μόνο για τους ντόπιους κατοίκους που το βιώνουν καθημερινά αλλά και για τους επισκέπτες-τουρίστες της περιοχής μέσω του προαστιακού σιδηροδρόμου) ο δρόμος του Τιμίου Σταυρού, η πεζοδρόμηση της ΠΕΟ μέχρι τα όρια του Ζευγολατιού στην Γράνα, αλλαγή στάσεων ΚΤΕΛ κλπ.

Στον Κάτω Άσσο, έχουν προγραμματιστεί ασφαλτοστρώσεις σε οδούς καθώς και η ανάπλαση του μεγάλου Πάρκου και της πλατείας (στο περίπτερο) ύψους 210.000€. Η αρχιτεκτονική μελέτη τελείωσε προσφάτως, και σύντομα θα ολοκληρωθούν οι υπόλοιπες μελέτες και τα τεύχη δημοπράτησης. Το πάλαι ποτέ καμάρι του Δήμου μας, που την τελευταία δεκαετία θυμίζει ξεπεσμένη αριστοκράτισσα (τόσα χρόνια, δεν άκουσα καμιά φωνή διαμαρτυρίας στο Δ.Σ, παρά μόνο από δημότες) θα ξαναβρεί την αίγλη που είχε και θα ξαναγίνει ένας πολυχώρος που αξίζει οι δημότες μας να απολαμβάνουν.

Συνάδελφε, η αναφορά σου στο κονδύλι των 100.000€ ότι «δόθηκε σε εργολάβο»!!! ήταν απολύτως άδικη. Πρώτον, διότι η μελέτη της ανάπλασης του πάρκου δεν είχε τελειώσει και δεν προβλεπόταν να ολοκληρωθεί (δυστυχώς λόγω κορωνοιού τα πάντα έχουν πάει προς τα πίσω) και δεύτερον, για τον λόγο αυτό αφού θα έμενε ούτως ή άλλως αχρησιμοποίητο, η Δ.Ο.Υ. πρότεινε να καλυφθούν αμεσότερες ανάγκες του Δήμου. Αλλά από αυτό, μέχρι την φράση «δόθηκε σε εργολάβο» είναι τουλάχιστον ανεπίτρεπτο.

Αναφορικά με την δημοτική οδοποιία και την έκταση της στην Δ.Ε, τα πάντα θα εξαρτηθούν από τον χρόνο της έναρξης των εργασιών του δικτύου βιολογικού καθαρισμού, διότι όπως και ο κος Δήμαρχος έχει ανακοινώσει, επίκειται η ένταξη του σε επιχορηγούμενο πρόγραμμα. Αυτό και εάν είναι αναγκαίο, σπουδαίο και σωτήριο έργο για την περιοχή. Επιτέλους, έρχεται η ώρα της υλοποίησής του.

Τέλος, σε ότι αφορά τα κόστη των δύο προτεινόμενων έργων αγροτικής οδοποιίας καθώς και της ανάπλασης χώρου Ξενία Αρχαίας Κορίνθου, για τα κόστη των οποίων (έργων ή μελετών) πολλοί κόπτονται τελευταίως (άλλοι από πραγματικό ενδιαφέρον, άλλοι από σκοπιμότητα, άλλοι από ασχετοσύνη, άλλοι από άρνηση επεξεργασίας των ισχυόντων και πραγματικών δεδομένων) ΑΜΕΣΑ θα προβώ σε νέα παρέμβαση. Διότι ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ότι οι εκάστοτε αριθμοί των μελετών προκύπτουν βάσει πινάκων αμοιβών του Υπουργείου Υποδομών, και όχι από το μυαλό του οποιουδήποτε μελετητή, αλλά τώρα τελευταία κάποιοι ενώ το γνωρίζουν φαίνεται να το ξεχνούν. Μάλλον ξεκίνησαν την προεκλογική περίοδο, πρόωρα.

Αυτά προς το παρόν. Τα υπόλοιπα στο Δημοτικό Συμβούλιο. Όπου εκεί πρέπει να γίνεται ο διάλογος και να δίνονται οι απαντήσεις. Αλλά ο αγαπητός συνάδελφος προτίμησε άλλο δρόμο επικοινωνίας. Σε ότι με αφορά, ήταν προσωπική μου επιλογή να μην επικοινωνώ για δημοτικά ζητήματα, μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Όμως, όταν υπερβαίνονται τα εσκαμμένα περί Αλήθειας θα είμαι Παρών και θα δίνω απαντήσεις. Διότι εγώ Γνωρίζω, επειδή διαρκώς βρίσκομαι μέσα στην υπηρεσία και πάνω στα ζητήματα, τιμώντας την επιλογή του Δημάρχου αλλά και των δημοτών. Με εντιμότητα, σοβαρότητα, εργατικότητα και αξιοπρέπεια. Όσο, τέλος πάντων, μπορεί να μου αναγνωριστεί. Διότι, επάνω σε αυτά που προανέφερα, κρινόμαστε όλοι.

Και θα πρότεινα στους συναδέλφους δημοτικούς συμβούλους για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση να αποτείνονται στις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου κατά τα προβλεπόμενα. Είμαστε πρόθυμοι και διαθέσιμοι να τους απαντούμε σε όλα. Αυτό κάνουμε διαρκώς, και είμαι βέβαιος ότι αυτό δεν το αμφισβητούν.

Εύχομαι ειλικρινά, τέτοιου είδους ζητήματα να διευκρινίζονται ή να επιλύονται με διάλογο, συνεννόηση και συνεργασία, με τους αρμόδιους και αυτούς που γνωρίζουν,

διότι πιστεύω ότι αυτά που μας ενώνουν είναι (ή πρέπει να είναι) πολύ περισσότερα από αυτά που μας χωρίζουν (αν πραγματικά υπάρχουν).

Ο Κορινθιακός σκύφος με κωμαστή , στο Λούβρο: πως έκαναν “μαγικά” στα συμπόσια

Previous article

Απαντήσεις Νανόπουλου για την μελέτη του Ξενία και για την σύμβαση του ΤΕΒΑ με τον Η. Κακογιάννη

Next article

You may also like

Comments

Comments are closed.