ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΕΠΙΣΤΗΜΗ

Έτοιμος ο πρώτος υπόγειος αυτοκινητόδρομος του Ελον Μασκ

0

Μετά τα προηγμένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τους επαναχρησιμοποιημένους διαστημικούς πυραύλους, τα τσιπ σύνδεσης του ανθρώπινου εγκεφάλου με υπολογιστές μια ακόμη ιδέα, ένα ακόμη όραμα του Έλον Μασκ παίρνει σάρκα και οστά.

Ο αμερικανός μεγιστάνας είχε σκεφτεί ότι μια λύση για την γρήγορη μετακίνηση μέσα στις μεγάλες μητροπόλεις είναι η δημιουργία υπόγειων τούνελ τα οποία θα ενώνουν διάφορα σημεία των πόλεων. Η ιδέα είναι οι οδηγοί να εισέρχονται με τα αυτοκίνητα τους στα τούνελ τα οποία θα τοποθετούνται σε ειδικές πλατφόρμες και πάνω σε αυτές θα πηγαίνουν στον προορισμό τους σε ελάχιστα λεπτά χωρίς να χρειάζεται να οδηγήσουν.

Όπως και όλες οι ιδέες του Μασκ έτσι και αυτή αρχικά φάνηκε ως μια «τρέλα» ενός πλούσιου ανθρώπου που θέλει να κερδίσει λίγο χρόνο δημοσιότητας. Ο ίδιος βέβαια όπως κάνει σχεδόν με όλες τις ιδέες του ίδρυσε μια εταιρεία για να την υλοποιήσει. Η Boring Company ξεκίνησε πριν από λίγα χρόνια τις προσπάθειες της και η αλήθεια είναι ότι και πάλι σχεδόν κανείς δεν πίστευε ότι μπορεί να φτάσει σε κάποιο αποτέλεσμα.

Όμως ο πρώτος υπόγειος αυτοκινητόδρομος είναι έτοιμος να υποδεχθεί τους πρώτους του επιβάτες. Βρίσκεται κάτω από το Συνεδριακό Κέντρο του Λας Βέγκας. Το τούνελ έχει μήκος περίπου τρία χλμ. και διαθέτει τρεις σταθμούς επιβατών. Ο αυτοκινητόδρομος αποτελείται πολλά τούνελ διαμέτρου τεσσάρων μέτρων. Μέσα στα τούνελ θα υπάρχουν 62 αυτοκίνητα Tesla που θα μεταφέρουν επιβάτες από κάποιο σημείο του τεράστιου συνεδριακού κέντρου σε κάποιο άλλο. Μια διαδρομή που θα έκανε κάποιος με τα πόδια σε περίπου 25 λεπτά μέσω του υπόγειου αυτοκινητόδρομου θα φτάσει στον προορισμό τους σε περίπου δύο λεπτά και μάλιστα ξεκούραστα. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της εταιρείας ο υπόγειος αυτοκινητόδρομος θα μπορεί να εξυπηρετήσει περίπου 4,5 χιλιάδες επιβάτες άνα ώρα.

Το υπουργείο Πολιτισμού σώζει βιβλία που απειλούνται με πολτοποίηση

Previous article

Hellenic Train: Το νέο όνομα και σήμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Next article

You may also like

Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *