ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Μυτιληναίος – Τέρνα: Μειοδότησαν στον διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ ύψους 175 εκατ. για το Ροδοδάφνη – Ρίο

0

Ολοκληρώθηκε χθές το πρώτο βήμα του διαγωνισμού για τη νέα Σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο – Πάτρα στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο, με την αποσφράγιση των προσφορών που κατέθεσαν τέσσερα σχήματα.

Συγκεκριμένα και με σειρά μειοδοσίας στο διαγωνισμό συμμετείχαν:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • ΕΝΩΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ (8,29%)
  • «ΕΝΩΣΗ ΙΝΤΡΑΚΑΤ ΣΙΔΗΡΟΔΟΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ Α.Τ.Ε., ΡΟΔΟΔΑΦΝΗ – ΡΙΟ» (7,15%)
  • ΑΒΑΞ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ – ΕΡΓΟΛΗΠΤΙΚΗ – ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ – ΕΜΠΟΡΙΚΗ – ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ – ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ (6,50%)
  • ΑΚΤΩΡ ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ( 6,50%)

Πλέον, θα ακολουθήσουν οι προβλεπόμενες από το διαγωνισμό διαδικασίες για την ανάδειξη του προσωρινού αναδόχου.

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 175 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.) και αφορά την κατασκευή σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων (κτήρια, αποβάθρες, στέγαστρα και περιβάλλον χώρος), επιδομής, ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης, ETCS, τηλεπικοινωνιών και Η/Μ εγκαταστάσεων σήραγγας Παναγοπούλας για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο – Πάτρα, στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο.

Το συγκεκριμένο έργο που συγκαταλέγεται στα επτά έργα συνολικού προϋπολογισμού 515, 3 εκατ. ευρώ, τα οποία έχουν δημοπρατηθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα, αποτελεί τμήμα των έργων εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνα – Κόρινθος – Πάτρα. Έργα που αποσκοπούν στη βελτίωση των ελληνικών μεταφορών και της ανταγωνιστικότητας του σιδηροδρόμου.

Δωρεάν τεστ ανίχνευσης κορονοϊού στο ΚΑΠΗ Ξυλοκάστρου την Παρασκευή

Previous article

Κορωνοϊός – Εφτασαν στην Ελλάδα 2.000 δόσεις μονοκλωνικών Regeneron

Next article

You may also like

Comments

Comments are closed.